dijous, 6 de març del 2008

2.2. Els jocs inventats

Després d'uns quants dies de feina, hem aconseguit crear els nostres propis jocs amb pales i raquetes! Aquí els teniu, per si hi voleu jugar:

-
Les 15 passades. Creat per Josep Mª Castro i Joan García
- Tambudoble. Creat per Berta Astier, Patri Campo i Judit Díaz
- JCT. Creat per Gerard Berdala i Sergi Molina
I a la fi...
- Tambolley. Creat per Pau Lavin, Sergi Llevot i Lluís Vizcaino

Podeu utilitzar els comentaris per opinar que us han semblat els jocs. No cal fer el premi Taronja o el premi Llimona. Segur que de tots hem tret coses bones.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

El joc de les QUINZE PASSADES em va agradar,perquè era l'ùnic joc que es jugava des de terra i amb un banc com a xarxa.

El joc del TAMBUDOBLE va ser el joc que més em va agradar, perquè s'utilitzava el tamborí com a raqueta per jugar.

El joc JCT em va semblar divertit i diferent dels altres, perquè es podia tocar amb qualsevol part del cos i podies fer les passades que vulguessis entre els jugadors del teu equip.

Jo crec que el nostre joc també estava BÉ.



PAU L. B.

jOSEP ha dit...

Josep Mª Castro Abril

Crec que aquests jocs són bastant originals, i diferents però igualment divertits.
També crec que són bons per que encara que no vam tenir molt de temps s'han pogut fer tres jocs.
L'únic inconvenient és que pot ser trobar el material amb el que s'ha de jugar pot ser complicat.

Adéu!

Anònim ha dit...

LES 15 PASSADES
Aquest joc m’ha agradat perquè moltes vegades està molt igualat a l’hora d’arribar a quinze punts, i també m’ha agradat la idea de que els punts s’acomulessin perquè així no és tan difícil.

JCT
D’aquest joc m’ha agradat que la pilota només pot tocar un cop a terra, perquè així és més amucionant, i també que la pilota es pugui passar entre el mateix equip, perquè així hi ha més participació.

El joc que no comento és perquè no està penjat i no me’n recordo del tot de com era, i l’altre perquè és el del meu grup.

Berta Astier Pi

Anònim ha dit...

LES 15 PASSADES
El que mes m'ha agradat d'aquest joc es que es pot jugar a terra o dret

JCT
Aquest joc em va agradar perquè es podia donar amb qualsevol part del cos

TAMBOLLEY
D'aquest m'ha agradat que la pilota no pugues botar perquè així es mes interesant


Judit Díaz Vera