dijous, 29 de maig del 2008

El dossier final

Això s'acaba... Després de dies i dies practicant aquest esports de colpeig, ara és el moment d'entregar el dossier que has anat fent.


Tota la informació que necessites per repassar i saber si ho tens tot a punt, la tens aquí, al blog. Comença des de baix, i ves mirant si falta alguna cosa.


Una vegada feta, tens dues opcions:


- Enviar-me-la al meu correu electrònic amb data màxima el 10 de juny del 2008. gbartui@xtec.cat

o

- Entregar-me el dossier en mà, imprès i enquadernat l'11 de juny del 2008 a l'hora de classe del crèdit variable.


Fes-ho amb temps. No valen les excuses d'última hora!!!


La presentació, el contingut i l'ortografia són importants.


No oblidis votar a l'enquesta que hi ha al blog. Si vols, pots escriure el teu comentari sobre el crèdit en aquesta entrada. Això m'ajudarà a saber que ha estat bé i que puc millorar per un altra vegada.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

a mi m'ha agradat molt aquest crèdit, perquè he "après" molts jocs queno havia jugat mai, alguns dels quals no s'havia ni que existien. em va agradar la idea de inventar-nos un joc, però no tant la de fer un dossier i haver-lo d'entregar, perquè això astressa, i la gent que és molt desendreçada com jo no s'aclara ni amb tres mesos.
tot i no destecar emb cap esport, (millor dit destacant per dolenta) m'ho he passat bé, i espero que el que he après no ho oblidi.

berta astier.

Anònim ha dit...

En general a mi m'ha agradat bastant les sessions. Només trobo que en comptes d'haver fet tant de piloteig i exercicis amb la pilota, hagués preferit que ens haguessis ensenyat més tàctiques i tècniques de cada joc.
L'ho que m'ha agradat molt són els campionats, en tots els jocs en general, però sobretot el del 'TA-KA-TA', perquè això volia dir que hi havia compativitat entre els jugadors i això em va agradar.



PAU LAVÍN I BIOSCA.

Anònim ha dit...

Doncs a mi també m'ha agradat aquest crèdit, llastima que me perdut casi la meitat per culpa del meu estimat peu. Però que hi farem, també m'ho he passat bé fen d'arbit, i jugan al tamborí assegut a la cadira.

Això es tot adeeu

Sergi Molina Santiago

Anònim ha dit...

Bueno soc el Joan i volia dir q aquest crèdit a sigut el millor q he fet (bueno nomes e fet dos XD) la veritat no se d'on treus tots aquests jocs perq no els havia sentit en me vida, bueno alguns si. Jo l'any q be m'apuntaré al credit d'EF. Ha estat molt bé i hauries de continuar fent-ho perq els nens de 1er d'ESO t'ho agrairan.


PD: Podemos (anunci de l'eurocopa de la quatro XD)

Joan García Carrassón.